İSTANBUL SULTANBEYLİ İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

18 MART 2020 ATANAN SÖZLEŞMELİ ÖĞRETMENLER

28 Mart 2020 tarihinde müdürlüğümüze atanan sözleşmeli öğretmenlerimizin yapması gereken işlemler aşağıda belirtilmiştir. 

İlçemize atanan öğretmenlerin 22/06/2020 tarihinden itibaren göreve başlamaları için aşağıda çıkartılan evraklarla birlikte Müdürlüğümüze şahsen gelmeleri gerekmektedir.

a) Lisans diploması veya mezuniyet geçici belgesinin aslı veya onaylı örneğini,  (Aslı ve Fotokopileri) 

b)Orta Öğretim Alan Öğretmenliği Tezsiz Yüksek Lisans, Pedagojik Formasyon Programı/Pedagojik Formasyon Eğitimi Sertifikası, İlköğretim Sınıf Öğretmenliği ya da İngilizce Öğretmenliği Sertifikası programlarından birini tamamladığına ilişkin belge veya bu belgenin onaylı örneğini, (Aslı ve Fotokopileri)

c)Yurt dışındaki yüksek öğretim kurumlarından mezun olanların, Yükseköğretim Kurulu Başkanlığınca verilen yüksek öğreniminin ve pedagojik formasyon belgesinin yurt içindeki yükseköğretim kurumlarına veya programlarına denklik belgesini,  

ç) Son altı ay içinde çekilmiş vesikalık fotoğrafı (6 adet), 

d) Mal bildirimini (ilçe millî eğitim müdürlüklerinden temin edilecektir), 

e) Adli Sicil Belgesi ( E devlet üzerinden alınırsa barkodlu olması gerekmektedir.) 

f) Atama Başvuru İşlemleri Elektronik Başvuru Formu. 

g) Atama sonuç belgesinin çıktısı.

ğ) Tam teşekküllü bir hastaneden alınacak olan "Türkiyenin her yerinde her türlü iklim koşulunda öğretmenlik görevini yapmasında tıbben sakıncası/engel  yoktur" İbareli sağlık kurulu raporu, 

f) Kimlik fotokopisi

h) Atandığınız okuldan ilgili banka şubesini öğrenip hesap açarak gelinmesi gerekmektedir. 

Abdurrahmangazi Mh. Emir Cd. Karizma Sk. Hükümet Konağı Kat 4 34920 Sultanbeyli İSTANBUL - (0216) 398 88 01 / (0216) 398 88 02

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.